თემატურ-კალენდარული გეგმები


       მე–7 კლასი

სასწავლო საგნის  სახელწოდება
ინგლისური ენა
მასწავლებელი
ნინო კალანდია
574–71 7120     591  99  39  29
ninokalandia@rambler.ru
სწავლების კლასი, საფეხური
VII კლასი,   საბაზო საფეხური
სახელმძღვანელო
New Inspiration 1   A1      Judy Garton-Sprenger, Philip Prowse
სასწავლო საგნის ხანგრძლივობა და საათების რაოდენობა
2 სემესტრი, პირველი სემესტრი–41 სთ, მეორე სემესტრი–58სთ
35 სასწავლო კვირა, 99 სთ.
სასწავლო საგნის სტატუსიმოცემულ კლასში
ძირითადი სასწავლო საგანი (I უცხოური ენა)
სასწავლო კურსის ზოგადი აღწერა
New inspiration 1 არის სახელმძღვანელო, რომელიც მაქსიმალურად არი მორგებული სწავლების თანამედროვე სტანდარტებს. ის გვთავაზობს სასწავლო რესურსების საკმაოდ დიდ არჩევანს, რაც უზრუნველჰყობს სასწავლო პროცესის პროდუქტიულობას და მაღალ შედეგს, ამის გარდა პედაგოგს აძლევს საშუალებას, უფრო მეტად დაეხმაროს მოსწავლეებს ენის შესწავლის ყველა უნარის განვითარებაში.
სახელმძღვანელო შეესაბამება ეროვნული სასწავლო გეგმის მოთხოვნებს და ხელს უწყობს აღნიშნული კლასის საგნობრივი პროგრამის ყველა მიმართულებების შედეგების მიღწევას. სახელმძღვანელო ითვალისწინებს მოსწავლის ასაკობრივ თავისებურებებს და მოზარდთა ინტერესის სფეროს, რაც შემდეგ სამეტყველო ფუნქციებში გამოიხატება: სოციალური ურთიერთობები, ინფორმაციის გაცვლა, აღწერა/დახასიათება, გემოვნება, შეფასება, გრძნობები, რეაქციები, დროსა და სივრცეში ორიენტირება, ნებართვა, ვალდებულებები, აკრძალვა, ლოგიკური კავშირები, ინტერაქცია სხვადასხვა სიტუაციებში, რასაც სახელმძღვანელო მთლიანად მოიცავს.
სახელმძღვანელოში წარმოდგენილი მასალა ხელს უწყობს მრავალმხრივი ხედვის ჩამოყალიბებას საკითხის ირგვლივ, ანვითარებს ანალიზისა და სინთეზის უნარს, ასევე ხელს უწყობს მულტიკულტურული ღირებულებების ჩამოყალიბებასა და განვითარებას, რომლებიც ზოგადი განათლების ეროვნულ მიზნებშია წარმოდგენილი.
სამუშაო რვეულში გრამატიკული სავარჯიშოების შესრულება მოსწავლეებს ეხმარება, კარგად შეიმეცნონ ენის სტრუქტურა და მინიმუმამდე დაიყვანონ გრამატიკული შეცდომები. მოსმენის სავარჯიშოები ავითარებს მოსმენილი ტექსტიდან შინაარსთან ერთად დეტალებისა და სპეციფიკური ინფორმაციის აღქმის უნარს. საუბრის სავარჯიშოები ეხმარება მოსწავლეს ბუნებრივი ინტონაციისა და სწორი გამოთქმის შესწავლაში. ტექსტის წერაზე ორიენტირებული სავარჯიშოები კვლავაც წერის უნარების გაუმჯობესების ძირითადი საშუალებაა, რასაც შემდგომში მოსწავლის მიერ თავად შედგენილი ტექსტის წერა მოსდევს. მოსწავლეებს მოეთხოვებათ საკუთარი პორტფოლიოების (ნაშრომების ისტორია) წარმოება, რაც ნათლად ასახავს მათ სწავლის პროგრესს და დამოუკიდებლად სწავლის სურვილს აღუძრავს.
სასწავლო საგნის აუცილებელი საბაზისო კომპეტენციები
მოსწავლეს უნდა ჰქონდეს მზაობა A1 დონისათვის, ფლობდეს დაწყებითი საფეხურის ბოლო ეტაპის  სტანდარტით გათვალისწინებულ გრამატიკულ სტრუქტურებს და ლექსიკურ მარაგს.
საგნის სწავლების მიზანი და ამოცანები
განუვითაროს მოსწავლეს უცხოური ენის სტანდარტის, ს2დონით გათვალისწინებული მიმართულებების (მოსმენა, კითხვა, წერა, ლაპარაკი, კულტურათა დიალოგი, უცხოური ენის პრაქტიკული გამოყენება (მედიაცია), სწავლის სწავლა) მოთხოვნის შესაბამისი ცოდნა და უნარ–ჩვევები.
მოამზადოს მოსწავლე Inspiration 2 (A2 დონე) წიგნისთვის.
სასწავლო კურსის მისაღწევი შედეგები
კურსის წარმატებით დამთავრების შემთხვევაში მოსწავლებს უნდა შეეძლოს:
მოსმენა:    მასწავლებლის მითითებებისა და სავარჯიშოს ინსტრუქციების მოსმენა და გაგება.ნაცნობ თემატიკაზე აგებული ტექსტის (დიალოგის/ მონოლოგის) მოსმენა და გაგება.საინფორმაციო აუდიოჩანაწერების (ამინდის პროგნოზი,სპორტის ახალი ამბები) მოსმენა და გაგება.საზოგადოებრივი თავშეყრის ადგილებში გაკეთებული განცხადებების მოსმენა და გაგება.მარშრუტის მოსმენა და გაგება.სათანადო სტრატეგიების გამოყენება შინაარსის გაგების გაადვილების მიზნით.
კითხვა:      წაიკითხოს და გაიგოს საჯარო წარწერები (მაგ., გამაფრთხილებელი წარწერა, ინფორმაცია ყიდვა-დაქირავების შესახებ, მემორიალური დაფა, სხვადასხვა ტიპის აბრა და სხვა).წაიკითხოს და გაიგოს მარტივი კორესპონდენცია (სხვადასხვა  ხასიათის ღია ბარათი, პირადი წერილი). პრესაში გაეცნოს ყოფითი ხასიათის ინფორმაციულ   ტექსტებს ,წაიკითხოს და გაიგოს სარეკლამო ხასიათის ტექსტი (ტურისტული ბუკლეტი, აფიშა, ანონსი), შემეცნებითი ტექსტი სხვადასხვა თემაზე(კულტურისა და საბუნებისმეტყველო სფეროებიდან),თხრობითი ტექსტი (ცხოვრებისეული ისტორია, მოგონება, დღიური).განსაზღვროს კითხვის მიზანი და შესაბამისად გამოიყენოს კითხვის სხვადასხვა ტექნიკა (გაცნობითი, შესწავლითი, ძიებითი).
წერა:       ნიმუშის მიხედვით შეადგინოს სხვადასხვა შინაარსის ღია ბარათი, მისწეროს წერილი თანატოლს,ახლობელს (ხელნაწერი ან ელექტრონული ვერსია), შექმნას სარეკლამო ხასიათის ინფორმაციული ტექსტი (ბუკლეტი, აფიშა), შეადგინოს  ყოველდღიურ ცხოვრებასთან დაკავშირებული ინფორმაციული ხასიათის  ტექსტები (მაგ., საქმიანი განცხადება, ინტერვიუ,  ტელეპროგრამა).
მიმართოს წერის სათანადო სტრატეგიებს და დაიცვას წერის სათანადო სტრუქტურა.
ლაპარაკი:     ინტერაქციაში მონაწილეობა, თავი გაართვას სატელეფონო საუბარს, ისაუბროს გაბმულად,გამოიყენოსნასწავლი ენობრივ-გრამატიკული ფორმები დაზეპირმეტყველების სათანადო სტრატეგიები.
კულტურათა დიალოგი:    ინფორმაციის ამოცნობა კულტურის სფეროდან, გამოიჩინოს ინტერეს და გამოავლინოს ტოლერანტულ  დამოკიდებულება უცხოენოვანი ქვეყნის კულტურისა და სოციოკულტურის თავისებურებების მიმართ.
უცხოური ენის პრაქტიკული გამოყენება(მედიაცია):   უცხოურ ენაზე განახორციელოს სხვადასხვა ტიპის პროექტი (მაგ., გამოფენა; სადღესასწაულო სუფრა; ტურისტული ბროშურის შექმნა უცხოელებისთვის და სკოლის ვებ-გვერდზეგანთავსება; დამეგობრება მსოფლიოს რომელიმე ქვეყნის თანატოლთან, რომელიც იმავე ენას სწავლობს და სხვა).
სწავლის სწავლა:     მასწავლებლის დახმარებით განსაზღვროს შესასრულებელი დავალების მოთხოვნები. გამოიყენოს სტრატეგიული უნარები წარმატებული სწავლის უზრუნველსაყოფად. შეძლოს რესურსების გამოყენება სასწავლო საქმიანობის ხელშეწყობის მიზნით.მიმართოს სხვადასხვა ხერხს ლექსიკური მარაგის განსამტკიცებლად და გასამდიდრებლად.გამოიყენოს სტრატეგიები გრამატიკის ათვისების გასაადვილებლად.თანაკლასელებთან, მასწავლებელთან, მეწყვილესთან თანამშრომლობა შედეგების გაუმჯობესების მიზნით.
სწავლების მეთოდები
ინტერაქტიული მეთოდი,  როლებიანი თამაშები, სიტუაციური ამოცანები, სიმულაციები, ლექცია, დისკუსია, სასწავლო პროექტები.
კლასის ორგანიზაციის ფორმები
ჯგუფური, ინდივიდუალური, წყვილებში, მთელ კლასთან და ა. შ.
სასწავლო კურსის შეფასება
 შეფასების ტიპები
  შეფასების ფორმები

ფასდება:
         ა) საშინაო დავალება
         ბ) საკლასო სამუშაო
         გ) შემაჯამებელი სამუშაო
გამოყენებულია – განმავითარებელი, განმსაზღვრელი, ინდივიდუალური და ჯგუფური შეფასების ფორმები, წინასწარ გამზადებული და კათედრის სხდომაზე დამტკიცებული შეფასების რუბრიკის მიხედვით.
          შეფასება ხდება 10 ბალიანი სისტემით.
რესურსები
გაკვეთილზე საჭიროებისა და თემის მიხედვით გამოყენებულია– სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული, ტესტები,  კომპიუტერი, პროექტორი, მაგნიტოფონი–CD player, DVD player.
ელექტრონული (კომპიუტერული) პროგრამები და რესურსები
www. Longman.com
www. macmillanpracticeonline.com/newinspiration
www.macmillamenglish.com/inspiration


თემატურ–კალენდარული გეგმა

VII  კლასი

20____–20____

 სახელმძღვანელო:  Inspiration 1
კვირეული დატვირთვა: 3 საათი                                                                                                               
სემესტრი – ___ გაკვეთილი,  2 შემაჯამებელი (სულ __ გაკ.)                                                                
II სემესტრი –___ გაკვეთილი,  3 შემაჯამებელი (სულ __ გაკ.)
წელიწადში ___ გაკვეთილი; ___ სამუშაო კვირა


N
Topics–თემა
Page–გვერდი
Vocabulary–ლექსიკა
Grammar–გრამატიკა
Teaching hours–დათმობილი საათები
Date–თარიღი
1
Welcome !
6-9
Countries and nationalities
Present simple: be
2 h.
2
Unit 1  Nice to meet you
1.1    That’s a great bag!
1.2    How old is it?
1.3    When’s your birthday?
1.4    Integrated skills:  Personal information

Inspiration extra!

Culture
12-23
Possessions; prepositions of time; family members; months; personal information
This/that;  indefinite article; these/those; possessive adjectives
11 h.
3
Unit 2  21st century world
2.1  She has a lovely smile
2.2  I can play the guitar
2.3  Keep still
2.4  Integrated skills: Favourite band

        Inspiration extra!
24-33
Colours; clothes; musical instruments; text message abbreviations
Have-affirmative; can, can’t;   and, but, or; imperatives; definite article
11 h.
4
Review  Units 1-2
34-35
1 h.
5
Unit 3  Lifestyle
3.1 I really don’t like octopus
3.2 Does she study in the evening?
3.3 I never lift weights
3.4 Integrated skills:  Personal profiles

       Inspiration extra!

       Culture
38-49
Food; colours; school and school subjects; leisure activities; sport
Present simple- affirmative, questions, negative, short answers; adverbs of frequency
11 h.
6
Unit 4  Sightseeing
4.1  How many ghosts are there?
4.2  She is wearing a long gray coat
4.3  What’s she doing?
4.4  Integrated skills:  Describing places and activities

       Inspiration extra!
50-59
Tourist attractions; classroom; parts of the body; furniture and fittings
There is/are; present continuous negative, questions, short answers
11 h.
7
Review   Units 3-4
60-61
1 h.
8
Unit 5  People and places
5.1 I’m having a wonderful life
5.2 Whose turn is it?
5.3 It’s sunnier
5.4 Integrated skill:  Questionnaire

      Inspiration extra!

      Culture
64-75
Routines; jobs; weather; seasons
Present simple and present continuous; possessive pronouns; possessive  ‘s; comparative adjectives      -er,  more
11 h.
9
Unit 6  Looking back
6.1  Was he the first president?
6.2 The Vikings liked music
6.3 Did he say sorry?
6.4 Integrated skills:  Telling a story

     Inspiration extra!
76-85
Countries; places in a town; countries; continents; food; feelings
Past simple: be
Past simple affirmative, questions, negative, short answers
11 h.
10
Review   Units 5-6
86-87
1 h.
11
Unit  7 Taking action
7.1 What are you going to do?
7.2 She loves skateboarding
7.3 The most dangerous animal
7.4 Integrated skills:  Messages

     Inspiration extra!

     Culture
90-101
Accident and emergency; leisure activities; animals; travel
Going to; verb+gerund; superlative adjectives          -est, most
11 h.
-          -
12
Unit 8  Home from home
8.1 I’d like a cold drink
8.2 I haven’t got a game console
8.3 It’s different, isn’t it?
8.4 Integrated skills:  Invitations and thanks

       Inspiration extra!
102-111
Kitchen utensils and equipment; food and drink; family; hobbies; life in another country
Some, any; countable/uncountable nouns; question tags with be
11 h.
13
Review  Units 7-8
112-113
1 h.
14
Progress test 1
1 h.
15
Progress test 2
1 h.
16
Progress test 3
1 h.
17
Progress test 4
1 h.
18
Final test  5
1 h.



მე–8 კლასი

სასწავლო საგნის  სახელწოდება
ინგლისური ენა
მასწავლებელი
ნინო კალანდია
574–71–71–20       591–99–39–29
სწავლების კლასი, საფეხური
VIII კლასი,   საბაზო საფეხური
სახელმძღვანელო
New Inspiration 2   A2      Judy Garton-Sprenger, Philip Prowse
სასწავლო საგნის ხანგრძლივობა და საათების რაოდენობა
2 სემესტრი, პირველი სემესტრი–27 სთ, მეორე სემესტრი–36 სთ
35 სასწავლო კვირა, 63 სთ.
სასწავლო საგნის სტატუსი მოცემულ კლასში
ძირითადი სასწავლო საგანი (I უცხოური ენა)
სასწავლო კურსის ზოგადი აღწერა
New inspiration 2 არის სახელმძღვანელო, რომელიც მაქსიმალურად არის მორგებული სწავლების თანამედროვე სტანდარტებს. ის გვთავაზობს სასწავლო რესურსების საკმაოდ დიდ არჩევანს, რაც უზრუნველჰყობს სასწავლო პროცესის პროდუქტიულობას და მაღალ შედეგს, ამის გარდა პედაგოგს აძლევს საშუალებას, უფრო მეტად დაეხმაროს მოსწავლეებს ენის შესწავლის ყველა უნარის განვითარებაში.
სახელმძღვანელო შეესაბამება ეროვნული სასწავლო გეგმის მოთხოვნებს და ხელს უწყობს აღნიშნული კლასის საგნობრივი პროგრამის ყველა მიმართულებების შედეგების მიღწევას. სახელმძღვანელო ითვალისწინებს მოსწავლის ასაკობრივ თავისებურებებს და მოზარდთა ინტერესის სფეროს, რაც შემდეგ სამეტყველო ფუნქციებში გამოიხატება: სოციალური ურთიერთობები, ინფორმაციის გაცვლა, აღწერა/დახასიათება, გემოვნება, შეფასება, გრძნობები, რეაქციები, დროსა და სივრცეში ორიენტირება, ნებართვა, ვალდებულებები, აკრძალვა, ლოგიკური კავშირები, ინტერაქცია სხვადასხვა სიტუაციებში, რასაც სახელმძღვანელო მთლიანად მოიცავს.
სახელმძღვანელოში წარმოდგენილი მასალა ხელს უწყობს მრავალმხრივი ხედვის ჩამოყალიბებას საკითხის ირგვლივ, ანვითარებს ანალიზისა და სინთეზის უნარს, ასევე ხელს უწყობს მულტიკულტურული ღირებულებების ჩამოყალიბებასა და განვითარებას, რომლებიც ზოგადი განათლების ეროვნულ მიზნებშია წარმოდგენილი.
სამუშაო რვეულში გრამატიკული სავარჯიშოების შესრულება მოსწავლეებს ეხმარება, კარგად შეიმეცნონ ენის სტრუქტურა და მინიმუმამდე დაიყვანონ გრამატიკული შეცდომები. მოსმენის სავარჯიშოები ავითარებს მოსმენილი ტექსტიდან შინაარსთან ერთად დეტალებისა და სპეციფიკური ინფორმაციის აღქმის უნარს. საუბრის სავარჯიშოები ეხმარება მოსწავლეს ბუნებრივი ინტონაციისა და სწორი გამოთქმის შესწავლაში. ტექსტის წერაზე ორიენტირებული სავარჯიშოები კვლავაც წერის უნარების გაუმჯობესების ძირითადი საშუალებაა, რასაც შემდგომში მოსწავლის მიერ თავად შედგენილი ტექსტის წერა მოსდევს. მოსწავლეებს მოეთხოვებათ საკუთარი პორტფოლიოების (ნაშრომების ისტორია) წარმოება, რაც ნათლად ასახავს მათ სწავლის პროგრესს და დამოუკიდებლად სწავლის სურვილს აღუძრავს.
სასწავლო საგნის აუცილებელი საბაზისო კომპეტენციები
მოსწავლეს უნდა ჰქონდეს მზაობა A2 დონისათვის, ფლობდესA1 დონიs შესაფერის გრამატიკულ სტრუქტურებს და ლექსიკურ მარაგს.
საგნის სწავლების მიზანი და ამოცანები
განუვითაროს მოსწავლეს უცხოური ენის სტანდარტის, ს4 დონით გათვალისწინებული მიმართულებების (მოსმენა, კითხვა, წერა, ლაპარაკი, კულტურათა დიალოგი, უცხოური ენის პრაქტიკული გამოყენება (მედიაცია), სწავლის სწავლა) მოთხოვნის შესაბამისი ცოდნა და უნარ–ჩვევები.
მოამზადოს მოსწავლე Inspiration 3 (A2+) ან Gateway A2  წიგნისთვის.
შენიშვნა: ამ კონკრეტული კლასის შემთხვევაში Gateway A2–სათვის.
სასწავლო კურსის მისაღწევი შედეგები
კურსის წარმატებით დამთავრების შემთხვევაში მოსწავლებს უნდა შეეძლოს:
მოსმენა:    მოისმინოს და გაიგოს უცხოენოვან თანამოსაუბრეთა შორის მიმდინარე ინტერაქცია (დიალოგი, მონოლოგი, ინტერვიუ) ყოფით თემებზე.მოისმინოს და გაიგოს მოკლე ინსტრუქციები, შეტყობინებები, საზოგადოებრივი თავშეყრის ადგილებში გაკეთებული განცხადებები.მოისმინოს და გაიგოს საინფორმაციო აუდიოჩანაწერები. მოისმინოს და გაიგოს რადიოგადაცემები (საინფორმაციო გადაცემა,  რეპორტაჟი ტურისტული მოგზაურობის შესახებ, ინტერვიუ)  ნაცნობ თემატიკაზე.მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას მოსასმენი ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და მოსმენის უნარის გასაუმჯობესებლად.
 კითხვა:      წაიკითხოს და გაიგოს მრავალსაფეხურიანი ინსტრუქცია (კომპლექსური დავალების ინსტრუქცია, რჩევა-დარიგება,  თამაშის წესები, რეკომენდაციები და სხვა).    წაიკითხოს და გაიგოს სხვადასხვა სახის ინფორმაციული ტექსტი (მაგ., მასალა საყმაწვილო ენციკლოპედიიდან,  სტატია საყმაწვილო ჟურნალიდან/გაზეთიდან, ანოტაცია, ცნობარი და სხვა).წაიკითხოს და გაიგოს ადაპტირებული ნოველა, მოთხრობა (ან ნაწყვეტი მოთხრობიდან),კომიქსი.გააანალიზოს ტექსტი სტრუქტურული მახასიათებლების მიხედვით, ამოიცნოს ენობრივი ფორმები და მათი ფუნქცია შინაარსიან კონტექსტში.მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას საკითხავი ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და კითხვის უნარის გასაუმჯობესებლად.


წერა:       სხვადასხვა სახის ტექსტებს წერრომლებშიც დეტალურად აღწერს საკუთარ გამოცდილებას (მაგ., პირადი წერილი, დღიური). წერს წერილს უცხოელ თანატოლს (ხელნაწერ ან ელექტრონულ ვერსიას).ბწერს პირად წერილებს ახლობელს (ხელნაწერ ან ელექტრონულ ვერსიას)გ) წერს დღიურს.მცირე ზომის ტექსტის შედგენა, რომელშიც ავლენს თვითგამოხატვის უნარს.ტექსტის სტრუქტურის დაცვა, ფლობს და ცდილობს გამოიყენოს საბაზისო ენობრივი უნარ-ჩვევები.შედეგის გასაუმჯობესებლად გამოიყენოს წერის ეფექტური სტრატეგიები წერის პროცესის ყველა ეტაპზე (მოსამზადებელი ტექსტის შედგენა, ტექსტის გაუმჯობესება).


ლაპარაკი:      შეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობა.შეუძლია ყოფითი საკომუნიკაციო სიტუაციისთვის თავის გართმევა.მისთვის ნაცნობ თემებზე ლაპარაკი.იყენებს საბაზისო ენობრივ უნარ-ჩვევებს.შეუძლია მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას სამეტყველო ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და ზეპირი მეტყველების უნარის გასაუმჯობესებლად.

კულტურათა დიალოგი:    ამოიცნოს სამიზნე ქვეყნის/ქვეყნების კულტურული  რეალიებგამოიჩინოს ინტერეს და გამოავლინოს ტოლერანტულ დამოკიდებულება უცხოურენოვანი კულტურული და სოციოკულტურული თავისებურებების მიმართ.

უცხოური ენის პრაქტიკული გამოყენება(მედიაცია):  შეუძლია უცხოურ ენაზე განახორციელოს სხვადასხვა ტიპის პროექტი (მაგ., ზეიმის მოწყობა, შეხვედრები იმავე ქალაქში/რეგიონში მოღვაწე უცხოურენოვანებთანმუზეუმის კატალოგის უცხოენოვანი ვერსიის შექმნა სკოლის ვებ-გვერდზე განსათავსებლად  და სხვა).        

სწავლის სწავლა:     შეუძლია დამოუკიდებლად განსაზღვროს შესასრულებელი დავალების მოთხოვნები. სტრატეგიული უნარების გამოყენება წარმატებული სწავლების უზრუნველსაყოფად. რესურსების გამოყენება სასწავლო საქმიანობის ხელშესაწყობად.ინფორმაციის დამუშავება მისი დამახსოვრებისა და ეფექტურად გამოყენების მიზნით.თანამშრომლობა თანაკლასელებთან, მასწავლებელთან, მეწყვილესთან შედეგების გაუმჯობესების ხელშეწყობის მიზნით.
სწავლების მეთოდები
ინტერაქტიული მეთოდი,  როლებიანი თამაშები, სიტუაციური ამოცანები, სიმულაციები, ლექცია, დისკუსია, სასწავლო პროექტები.
კლასის ორგანიზაციის ფორმები
ჯგუფური, ინდივიდუალური, წყვილებში, მთელ კლასთან და ა. შ.
სასწავლო კურსის შეფასება
ü  შეფასების ტიპები
ü  შეფასების ფორმები

ფასდება:
         ა) საშინაო დავალება
         ბ) საკლასო სამუშაო
         გ) შემაჯამებელი სამუშაო
გამოყენებულია – განმავითარებელი, განმსაზღვრელი, ინდივიდუალური და ჯგუფური შეფასების ფორმები, წინასწარ გამზადებული და კათედრის სხდომაზე დამტკიცებული შეფასების რუბრიკის მიხედვით.
          შეფასება ხდება 10 ბალიანი სისტემით.
რესურსები
გაკვეთილზე საჭიროებისა და თემის მიხედვით გამოყენებულია– სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული, ტესტები,  კომპიუტერი, პროექტორი, მაგნიტოფონი–CD player, DVD player.
ელექტრონული (კომპიუტერული) პროგრამები და რესურსები
www. Longman.com
www. macmillanpracticeonline.com/newinspiration
www.macmillamenglish.com/inspiration


თემატურ–კალენდარული გეგმა

VIII  კლასი

20____–20____

 სახელმძღვანელო:  Inspiration 2
კვირეული დატვირთვა: 3 საათი                                                                                                               
სემესტრი – ___ გაკვეთილი,  2 შემაჯამებელი (სულ __ გაკ.)                                                                
II სემესტრი –___ გაკვეთილი,  3 შემაჯამებელი (სულ __ გაკ.)
წელიწადში ___ გაკვეთილი; ___ სამუშაო კვირა


N
Topics–თემა
Page–გვერდი
Vocabulary–ლექსიკა
Grammar–გრამატიკა
Teaching hours–დათმობილი საათები
Date–თარიღი
1
Welcome !
6-9
Nationalities
Present simple: be
2 h.
2
Unit 1  Making Friends
1.1.Do you really speak Chinese?
1.2. You’re standing on my foot!
1.3. It’s my sister’s birthday.
1.4.Itegrated skills: Personal profiles.
Inspiration Extra!
Culture: Welcome To London
12-23
Talking about regular activities.
Listening for personal information.
Writing about routines
Present Simple
11 h.
3
Unit 2  festivals
2.1Europe’s best street party
2.2. We should stay together.
2.3. I love going to festivals.
2.4.Itagrated skills: Celebrations
        Inspiration extra!
22-29
carnavals and festivals
Adjectives
Social customs
prepositions of place
Town Facilities
Music
New Year’s Eve
Useful expressions
Comparative and superlative adjectives
Should and Shouldn’t
Verb/Preposition+ gerund
Revision
11 h.
4
Review  Units 1-2
30-31
1 h.
5
Unit 3 Past Times
3.1 The fire started at the bakers
3.2.Did you have fun?
3.3. It was coming straight towards him
3.4. Itagrated skills : Biography

 Inspiration extra!

       Culture: Hello New York!
38-49
Buildings and places.
Inventions
Famous landmarks
Daily activities
Adjectives
Meteorites
Transport
Time reference words
Theatre
Jobs and occupations
Useful expressions
Past Simple affirmative
and negative
Past simple: questions and short answers.
Adverbial phrases of time
Past continuous
Why? because
Revision
11 h.
6
Unit 4  Performance
4.1. He isn’t going to go to university.
4.2. Which will you choose?
4.3.  You spoke too fast
4.4. Integrated skills : TV programms

       Inspiration extra!
48-57
Personal details
Recorded music
Feelings
Performance
TV  programmes
Grammar words
Useful expressions
going to: future
Future simple: will?won’t
Adverbs of manner
Revision
11 h.
7
Review   Units 3-4
58-59
1 h.
8
Unit 5  Out and about
5.1 What’s happening tomorrow?
5.2. Could I borrow some money?
5.3. How do they do it?
5.4. Integrated skills: Suggestions and advices

      Inspiration extra!

      Culture: Teenage life
62-73
Sightseeing
Food
Satellite navigation
Prepositions of direction
Luggage and clothes
Dictionary words
useful  expressions
present continuous
Future
sequencing adverbs
Some and any
How much/many/?
countable and uncountable  nouns
11 h.
9
Unit 6  Experiences
6.1 Have you recorded everything?
6.2. Have you ever...?
6.3.Too many tourists
6.4.Integrated skills: Favourite  Places

     Inspiration extra!
74-83
Activities
Animals
 Transport
 Town facilities
Famous landmarks
Useful expressions
Present perfect
present perfect with just
Present perfect with ever/never
Indefinite pronouns and adverbs
too much/too many (not) enough
Revision
Linking words: and , but, becouse
11 h.
10
Review   Units 5-6
84-85
1 h.
11
Unit  7 Wonderful World
7.1.They must eat insects and worms
7.2. Do we have to go?
7.3. Don’t be frightened
7.4. Integrated Skills: Describing
a journey

     Inspiration extra!

    Culture: Saying it without words
88-99
Household items
Compound words
Routines and rules
Exhibitions
Animals
The Arctic
Useful expressions
must and mustn’t
have/has to and don’t/doesn’t have to
Participial adjectives  ending in ed/ing
Relative pronouns
which/that
want to/would  like to
I’d rather
11 h.
-          -
12
Unit 8  Moving Images
8.1. The   characters seem to speak
8.2. If we mix red and green...
8.3. You are brilliant, aren’t you?
8.4. Integrated skills: Describing a process

       Inspiration extra! Project
100-109
Kitchen utensils and equipment; food and drink; family; hobbies; life in another country
Some, any; countable/uncountable nouns; question tags with be
11 h.
13
Review  Units 7-8
110-111
1 h.
14
Progress test 1
1 h.
15
Progress test 2
1 h.
16
Progress test 3
1 h.
17
Progress test 4
1 h.
18
Final test  5
1 h.


მე–10 კლასი

სასწავლო საგნის  სახელწოდება
ინგლისური ენა
მასწავლებელი
ნინო  კალანდია
574–71–71–20     591–99–39–29
სწავლების კლასი, საფეხური
X კლასი,   საშუალო საფეხური
სახელმძღვანელო
Gateway A2      David Spencer
სასწავლო საგნის ხანგრძლივობა და საათების რაოდენობა
2 სემესტრი, პირველი სემესტრი–28 სთ, მეორე სემესტრი–39 სთ
35 სასწავლო კვირა, 67 სთ.
სასწავლო საგნის სტატუსიმოცემულ კლასში
ძირითადი სასწავლო საგანი (I უცხოური ენა)
სასწავლო კურსის ზოგადი აღწერა
კურსის მიზანია მოსწავლეთა მომზადება ინგლისური ენისB1 დონისათვის.
Gateway A2 პასუხობს ეროვნული სტანდარტის მოთხოვნას, განუვითაროს მოსწავლეს კითხვის, წერის, მოსმენის, საუბრის, ანალიტიკური აზროვნების უნარები, ხელს უწყობს ზოგადი განათლების დონის ამაღლებას და იმ უნარ–ჩვევების ჩამოყალიბებას, რომლებისც განსაზღვრულია ეროვნული სასწავლო გეგმით.
სახელმძღვანელო აგებულია ენის სწავლების თანამედროვე მეთოდებისა და მიდგომების გამოყენებით და ხელს უწყობს ისეთი ინტერაქტიული სასწავლო პროცესის შექმნას, სადაც აქცენტი კეთდება მოსწავლესა და შედეგზე.
მოსწავლეს შეუძლია ინტერაქცია სხვადასხვა თემაზე, ინფორმაციის გაცვლა, აღწერა–დახასიათება, მსჯელობა სხვადასხვა ქვეყნებზე, მათ ტრადიციებსა და ზნე–ჩვეულებებზე. გარდა ამისა, სახელმძღვანელო საშუალებას იძლევა მოსწავლეებმა მიიღონ განათლება ისტორიასა და გეოგრაფიაში, ხელოვნებასა და ლიტერატურაში.სახელმძღვანელო მთლიანად მორგებულია ეროვნული გეგმით გათვალისწინებულ ლექსიკურ და გრამატიკულ მოთხოვნებს.
სახელმძღვანელო მდიდარია გრამატიკული სავარჯიშოებით და თვალსაჩინოებით: ილუსტრაციებით, სქემებით, დიაგრამებით და ცხრილებით, რაც მასალის აღქმას უწყობს ხელს, ასევე ინტეგრირებული დავალებებით, რაც გულისხმობს რამდენიმე უნარის ერთდროულად განვითარებას.
სახელმძღვანელოში წარმოდგენილი მასალა ხელს უწყობს მრავალმხრივი ხედვის ჩამოყალიბებას საკითხის ირგვლივ, ანვითარებს ანალიზისა და სინთეზის უნარს, ასევე ხელს უწყობს მულტიკულტურული ღირებულებების ჩამოყალიბებასა და განვითარებას, რომლებიც ზოგადი განათლების ეროვნულ მიზნებშია წარმოდგენილი.
სამუშაო რვეულში გრამატიკული სავარჯიშოების შესრულება მოსწავლეებს ეხმარება, კარგად შეიმეცნონ ენის სტრუქტურა და მინიმუმამდე დაიყვანონ გრამატიკული შეცდომები. მოსმენის სავარჯიშოები ავითარებს მოსმენილი ტექსტიდან შინაარსთან ერთად დეტალებისა და სპეციფიკური ინფორმაციის აღქმის უნარს. საუბრის სავარჯიშოები ეხმარება მოსწავლეს ბუნებრივი ინტონაციისა და სწორი გამოთქმის შესწავლაში. ტექსტის წერაზე ორიენტირებული სავარჯიშოები კვლავაც წერის უნარების გაუმჯობესების ძირითადი საშუალებაა, რასაც შემდგომში მოსწავლის მიერ თავად შედგენილი ტექსტის წერა მოსდევს. მოსწავლეებს მოეთხოვებათ საკუთარი პორტფოლიოების (ნაშრომების ისტორია) წარმოება, რაც ნათლად ასახავს მათ სწავლის პროგრესს და დამოუკიდებლად სწავლის სურვილს აღუძრავს.
სასწავლო საგნის აუცილებელი საბაზისო კომპეტენციები
მოსწავლეს უნდა ჰქონდეს მზაობა A2 დონისათვის, ფლობდეს საბაზო საფეხურის ბოლო ეტაპის სტანდარტით გათვალისწინებული მოთხოვნების შესაფერის გრამატიკულ სტრუქტურებს და ლექსიკურ მარაგს.
საგნის სწავლების მიზანი და ამოცანები
განუვითაროს მოსწავლეს უცხოური ენის სტანდარტის, ს5 დონით გათვალისწინებული მიმართულებების (მოსმენა, კითხვა, წერა, ლაპარაკი, კულტურათა დიალოგი, უცხოური ენის პრაქტიკული გამოყენება (მედიაცია), სწავლის სწავლა) მოთხოვნის შესაბამისი ცოდნა და უნარ–ჩვევები.
მოამზადოს მოსწავლე Gateway  B1  წიგნისთვის.
სასწავლო კურსის მისაღწევი შედეგები
კურსის წარმატებით დამთავრების შემთხვევაში მოსწავლებს უნდა შეეძლოს:
მოსმენა:    მოისმინოს და გაიგოს უცხოენოვან თანამოსაუბრეთა შორის მიმდინარე ინტერაქცია (დიალოგი, ინტერვიუ) სხვადასხვა თემაზე.სხვადასხვა სახის აუდიოჩანაწერი (საინფორმაციო გადაცემა, ინტერვიუ)ნაცნობ თემატიკაზე.მიმართოს  სხვადასხვა სტრატეგიას მოსასმენი ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და მოსმენის უნარის გასაუმჯობესებლად. 

კითხვა:      წაიკითხოს და გაიგოს სხვადასხვა სახის დარგობრივი შემეცნებითი ტექსტი (ისტორიის, კულტურის, არქეოლოგიის, გეოგრაფიის, ეკოლოგიის და სხვა სფეროდან).ბიოგრაფიის წაკითხვა და გაგება.ადაპტირებული მოთხრობის/ ნოველის წაკითხვა და გაგება.კომიქსის წაკითხვა და გაგება. ტექსტის  სტრუქტურული მახასიათებლების,    ნასწავლი ენობრივი ფორმებისა და მათი ფუნქციის ამოცნობა შინაარსიან კონტექსტში.ხმამაღლა წაიკითხოს ტექსტი/ნაწყვეტი.მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას საკითხავი ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და კითხვის უნარის გასაუმჯობესებლად. 
წერა:       დაწეროს ესე/წერილი, რომლშიც გადმოსცემს საკუთარ შაბეჭდილებებს, თვალსაზრისებს (მაგ., მოგზაურობის შთაბეჭდილებები,  გამოხმაურება ნანახ სპექტაკლზე/ჩატარებულ ღონისძიებაზე და სხვა).
დაწეროს სარეკლამო ხასიათის ინფორმაციული  ტექსტი(ტურისტული გზამკვლევი, ინფორმაციული ბუკლეტი).შექმნას ტექსტის სტრუქტურა,  ფლობს და ფუნქციურად იყენებს საბაზისო ენობრივ უნარ-ჩვევებს. გამოიყენოს წერის ეფექტურ სტრატეგიებ წერის პროცესის ყველა  ეტაპზე (მოსამზადებელი, ტექსტის შედგენა, ტექსტის გაუმჯობესება).
ლაპარაკი:      ინტერაქციაში მონაწილეობა მისთვის ნაცნობ თემებზე, საკითხებზე.ყოფითი საკომუნიკაციო სიტუაციისთვის თავის გართმევა.მისთვის ნაცნობ თემებზე ლაპარაკი.ზეპირი მოხსენების წარდგენა (პრეზენტაცია) მისთვის საინტერესო თემაზე.ფლობს და  იყენებს საბაზისო ენობრივ უნარ-ჩვევებს. მიმართავს სხვადასხვა სტრატეგიებს სამეტყველო ამოცანების ეფექტურად გადასაჭრელად და ზეპირი მეტყველების უნარის გასუმჯობესებლად.
კულტურათა დიალოგი:    იჩენს ინტერესს და ავლენს ტოლერანტულ დამოკიდებულებას კულტურათათავისებურებების მიმართ.
უცხოური ენის პრაქტიკული გამოყენება(მედიაცია):    შეუძლია უცხოური ენის ცოდნის საგანმანათლებლო მიზნით გამოყენება.
სწავლის სწავლა:     დამოუკიდებლად განსაზღვროს შესასრულებელი დავალების მოთხოვნები. გამოიყენოს სტრატეგიული უნარები წარმატებული სწავლის უზრუნველსაყოფად. გამოიყენოს რესურსები სასწავლო საქმიანობის ხელშესაწყობად.დაამუშაოს ინფორმაცია მისი დამახსოვრებისა და ეფექტურად გამოყენების მიზნით.შეუძლია თანამშრომლობა თანაკლასელებთან, მასწავლებელთან, მეწყვილესთან შედეგების გაუმჯობესების მიზნით.
სწავლების მეთოდები
ინტერაქტიული მეთოდი,  როლებიანი თამაშები, სიტუაციური ამოცანები, სიმულაციები, ლექცია, დისკუსია, სასწავლო პროექტები.
კლასის ორგანიზაციის ფორმები
ჯგუფური, ინდივიდუალური, წყვილებში, მთელ კლასთან და ა. შ.
სასწავლო კურსის შეფასება
  შეფასების ტიპები
  შეფასების ფორმები

ფასდება:
         ა) საშინაო დავალება
         ბ) საკლასო სამუშაო
         გ) შემაჯამებელი სამუშაო
გამოყენებულია – განმავითარებელი, განმსაზღვრელი, ინდივიდუალური და ჯგუფური შეფასების ფორმები, წინასწარ გამზადებული და კათედრის სხდომაზე დამტკიცებული შეფასების რუბრიკის მიხედვით.
          შეფასება ხდება 10 ბალიანი სისტემით.
რესურსები
გაკვეთილზე საჭიროებისა და თემის მიხედვით გამოყენებულია– სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული, ტესტები,  კომპიუტერი, პროექტორი, მაგნიტოფონი–CD player, DVD player.
ელექტრონული (კომპიუტერული) პროგრამები და რესურსები
www. Longman.com
www. gateway-online.net


თემატურ–კალენდარული გეგმა

კლასი

20____–20____
 სახელმძღვანელო:   Gateway A2
კვირეული დატვირთვა:  2 საათი                                                                                                              
I  სემესტრი ___ გაკვეთილი,  2 შემაჯამებელი (სულ __ გაკ.)                                                                    
II სემესტრი ___ გაკვეთილი,  3 შემაჯამებელი (სულ __ გაკ)
წელიწადში სულ ___ გაკვეთილი;  __ სასწავლო კვირა

N
Topic-თემა
Page-გვერდი
Vocabulary-ლექსიკა
Grammar-გრამატიკა
Teaching hours-დათმობილი საათები
Date-თარიღი
1
Starter unit
6-13
Classroom objects; colours; countries and nationalities; numbers and time; the family; descriptions
To be; subject pron.; possessive adj.; have got;  demonstrative pron.; possessive  ‘s
2 h.
2
Unit 1     Back to school
14-25
School subjects
School activities
Everyday activities
Present simple
Prepositions of time
5 h.
3
Unit 2     Time out
26-37
Free-time activities
Places to go in a town
Present simple; adverbs of frequency; articles
5 h.
4
Gateway to exams(units 1-2)
Review and practice
38-39
2 h.
5
Unit 3     Coming home
40-51
Rooms
Household objects and furniture
Jobs around the house
There is/are; prepositions of place; present continuous
5 h.
6
Unit 4     Body building
52-63
Parts of the body
Basic physical activities
Sports
Can/can’t;  adverbs of manner; have to/ don’t have to
5 h.
7
Gateway to exams(units 3-4)
Review and practice
64-65
2 h.
8
Unit 5    Good food guide
66-77
Food; Drink
Countable and uncountable nouns; some, any, a/an, a lot of, much, many; should/shouldn’t
5 h.
9
Unit 6    Tourist attractions
76-89
Countries and nationalities
Words connected with tourism
Transport
Past simple; to be; can
5 h.
10
Gateway to exams(units 5-6)
Review and practice
90-91
2 h.
11
Unit 7    Famous works
92-103
Places of work
Jobs and work
Culture and entertainment
Past simple
5 h.
12
Unit 8    Me and the world around me
104-115
Feelings
Personality
Social problems
Comparative/superlative adjectives
5 h.
13
Gateway to exams(units 7-8)
Review and practice
116-117
2 h.
-         -
14
Unit 9    Wild world
118-129
Wild animals and insects
The natural world
The weather
Be going to; will/won’t
5 h.
-         -
15
Unit 10   Good bye
130-141
Clothes
Accessories
shops
Present perfect; just, already, yet
5 h.
16
Gateway to exams(units 9-10)
Review and practice
142-143
2 h.
17
Progress test 1
1 h.
18
Progress test 2
1 h.
19
Progress test 3
1 h.
20
Progress test 4
1 h.
21
Final test 5
1 h.


მე–12 კლასი
სასწავლო საგნის  სახელწოდება
ინგლისური ენა
მასწავლებელი
ნინო კალანდია
574–71–71–20   591–99–39–29
ninokalandia@rambler.ru
სწავლების კლასი, საფეხური
XII კლასი,   საშუალო საფეხური
სახელმძღვანელო
Gateway B1+     David Spencer, Anna Cole, Annie Cornford
სასწავლო საგნის ხანგრძლივობა და საათების რაოდენობა
2 სემესტრი, პირველი სემესტრი–28 სთ, მეორე სემესტრი–39 სთ
35 სასწავლო კვირა, 67 სთ.
სასწავლო საგნის სტატუსიმოცემულ კლასში
ძირითადი სასწავლო საგანი (I უცხოური ენა)
სასწავლო კურსის ზოგადი აღწერა
კურსის მიზანია მოსწავლეთა მომზადება ეროვნული გამოცდებისათვის.
Gateway B1+ პასუხობს ეროვნული სტანდარტის მოთხოვნას, განუვითაროს მოსწავლეს კითხვის, წერის, მოსმენის, საუბრის, ანალიტიკური აზროვნების უნარები, ხელს უწყობს ზოგადი განათლების დონის ამაღლებას და იმ უნარ–ჩვევების ჩამოყალიბებას, რომლებისც განსაზღვრულია ეროვნული სასწავლო გეგმით.
სახელმძღვანელო აგებულია ენის სწავლების თანამედროვე მეთოდებისა და მიდგომების გამოყენებით და ხელს უწყობს ისეთი ინტერაქტიული სასწავლო პროცესის შექმნას, სადაც აქცენტი კეთდება მოსწავლესა და შედეგზე.
მოსწავლეს შეუძლია ინტერაქცია სხვადასხვა თემაზე, ინფორმაციის გაცვლა, აღწერა–დახასიათება, მსჯელობა სხვადასხვა ქვეყნებზე, მათ ტრადიციებსა და ზნე–ჩვეულებებზე. გარდა ამისა, სახელმძღვანელო საშუალებას იძლევა მოსწავლეებმა მიიღონ განათლება ისტორიასა და გეოგრაფიაში, ხელოვნებასა და ლიტერატურაში.სახელმძღვანელო მთლიანად მორგებულია ეროვნული გეგმით გათვალისწინებულ ლექსიკურ და გრამატიკულ მოთხოვნებს.
სახელმძღვანელო მდიდარია გრამატიკული სავარჯიშოებით და თვალსაჩინოებით: ილუსტრაციებით, სქემებით, დიაგრამებით და ცხრილებით, რაც მასალის აღქმას უწყობს ხელს, ასევე ინტეგრირებული დავალებებით, რაც გულისხმობს რამდენიმე უნარის ერთდროულად განვითარებას.
სახელმძღვანელოში წარმოდგენილი მასალა ხელს უწყობს მრავალმხრივი ხედვის ჩამოყალიბებას საკითხის ირგვლივ, ანვითარებს ანალიზისა და სინთეზის უნარს, ასევე ხელს უწყობს მულტიკულტურული ღირებულებების ჩამოყალიბებასა და განვითარებას, რომლებიც ზოგადი განათლების ეროვნულ მიზნებშია წარმოდგენილი.
სამუშაო რვეულში გრამატიკული სავარჯიშოების შესრულება მოსწავლეებს ეხმარება, კარგად შეიმეცნონ ენის სტრუქტურა და მინიმუმამდე დაიყვანონ გრამატიკული შეცდომები. მოსმენის სავარჯიშოები ავითარებს მოსმენილი ტექსტიდან შინაარსთან ერთად დეტალებისა და სპეციფიკური ინფორმაციის აღქმის უნარს. საუბრის სავარჯიშოები ეხმარება მოსწავლეს ბუნებრივი ინტონაციისა და სწორი გამოთქმის შესწავლაში. ტექსტის წერაზე ორიენტირებული სავარჯიშოები კვლავაც წერის უნარების გაუმჯობესების ძირითადი საშუალებაა, რასაც შემდგომში მოსწავლის მიერ თავად შედგენილი ტექსტის წერა მოსდევს. მოსწავლეებს მოეთხოვებათ საკუთარი პორტფოლიოების (ნაშრომების ისტორია) წარმოება, რაც ნათლად ასახავს მათ სწავლის პროგრესს და დამოუკიდებლად სწავლის სურვილს აღუძრავს.
სასწავლო საგნის აუცილებელი საბაზისო კომპეტენციები
მოსწავლეს უნდა ჰქონდეს მზაობა B1 და B1+   დონისათვის, ფლობდეს საბაზო საფეხურის ბოლო ეტაპის სტანდარტით გათვალისწინებული მოთხოვნების შესაფერის გრამატიკულ სტრუქტურებს და ლექსიკურ მარაგს.
საგნის სწავლების მიზანი და ამოცანები
განუვითაროს მოსწავლეს უცხოური ენის სტანდარტის, ს7 დონით გათვალისწინებული მიმართულებების (მოსმენა, კითხვა, წერა, ლაპარაკი, კულტურათა დიალოგი, უცხოური ენის პრაქტიკული გამოყენება (მედიაცია), სწავლის სწავლა) მოთხოვნის შესაბამისი ცოდნა და უნარ–ჩვევები.
მოამზადოს მოსწავლე ეროვნული გამოცდებისათვის.
სასწავლო კურსის მისაღწევი შედეგები
კურსის წარმატებით დამთავრების შემთხვევაში მოსწავლებს უნდა შეეძლოს:
მოსმენა:   მოისმინოს და გაიგოს სხვადასხვა ტიპისაუდიოჩანაწერები აქტუალურ ან მისთვის საინტერესოთემატიკაზე (მაგ., შემეცნებითი ხასიათის გადაცემა,დოკუმენტური ფილმი, ტელეჟურნალი, დისკუსია).
მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას მოსმენილი ტექსტისშინაარსის გასააზრებლად.

კითხვა:      წაიკითხოს, გაიგოს და გააანალიზოსსაგანმანათლებლო ინტერესებთან დაკავშირებულიუცხოენოვანი ტექსტები (მაგ., სამეცნიერო-პოპულარულისტატია, ესე, საგაზეთო პუბლიკაცია, ბუკლეტი, რეპორტაჟიდა სხვა). წაიკითხოს, გაიგოს და გააანალიზოს მხატვრულიტექსტები (მოთხრობა, ნოველა, მინიატურა, პოეზიის,თანამედროვე პროზის ნაწყვეტები). გააანალიზოს ტექსტისტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლებისმიხედვით.ფლობდეს სქემატური ჩანაწერების სხვადასხვატექნიკას. ფლობდეს და იყენებდეს სტრატეგიებს ტექსტისსიღრმისეულად შესწავლის მიზნით.
წერა:      სხვადასხვა ტიპის საქმიანი წერილისწერა.დაწეროს სხვადასხვა ტიპის ტექსტი (მაგ., ესე, წერილისასკოლო ან ახალგაზრდული ჟურნალისთვის) აქტუალურთემაზე/საკითხებზე (მაგ., ძალადობა სკოლაში, ეკოლოგიადა სხვა). წერისას შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობდესდა იყენებდეს საბაზისო ენობრივ-გრამატიკულ უნარ-ჩვევებს.
ფლობდეს და იყენებდეს წერის ეფექტურ სტრატეგიებსწერის პროცესის ყველა (მოსამზადებელ, ტექსტისშედგენის, ტექსტის გაუმჯობესების) ეტაპზე.


ლაპარაკი:        დიალოგური მეტყველება: მოსწავლესშეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობა მისთვის ნაცნობთემატიკაზე. მონოლოგური მეტყველება: მოსწავლესშეუძლია ისეთ აქტუალურ საკითხებზე საუბარი,რომლებსაც საკითხავ ტექსტებში გაეცნო. წარმოადგინოსზეპირი მოხსენება (პრეზენტაცია) აქტუალური საკითხის,პრობლემის გარშემო. მოსწავლე ფლობს და მეტყველებისასფუნქციურად იყენებს ენობრივ-გრამატიკულ უნარ-ჩვევებს.მოსწავლე ფლობს სტრატეგიებს სამეტყველოამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად დაზეპირი მეტყველების უნარის გასაუმჯობესებლად.
კულტურათა დიალოგი:    მოსწავლე იჩენს ინტერესს დაავლენს ტოლერანტულ დამოკიდებულებას კულტურათათავისებურებების მიმართ.
უცხოური ენის პრაქტიკული გამოყენება(მედიაცია):   მოსწავლეს შეუძლია უცხოური ენის საგანმანათლებლო მიზნით გამოყენება.  
სწავლების მეთოდები
ინტერაქტიული მეთოდი,  როლებიანი თამაშები, სიტუაციური ამოცანები, სიმულაციები, ლექცია, დისკუსია, სასწავლო პროექტები.
კლასის ორგანიზაციის ფორმები
ჯგუფური, ინდივიდუალური, წყვილებში, მთელ კლასთან და ა. შ.
სასწავლო კურსის შეფასება
  შეფასების ტიპები
  შეფასების ფორმები

ფასდება:
         ა) საშინაო დავალება
         ბ) საკლასო სამუშაო
         გ) შემაჯამებელი სამუშაო
გამოყენებულია – განმავითარებელი, განმსაზღვრელი, ინდივიდუალური და ჯგუფური შეფასების ფორმები, წინასწარ გამზადებული და კათედრის სხდომაზე დამტკიცებული შეფასების რუბრიკის მიხედვით.
          შეფასება ხდება 10 ბალიანი სისტემით.
რესურსები
გაკვეთილზე საჭიროებისა და თემის მიხედვით გამოყენებულია– სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული, ტესტები,  კომპიუტერი, პროექტორი, მაგნიტოფონი–CD player, DVD player.
ელექტრონული (კომპიუტერული) პროგრამები და რესურსები
www. Longman.com
www. gateway-online.net


თემატურ–კალენდარული გეგმა

XII კლასი

20___–20___
სახელმძღვანელო:   Gateway B1
კვირეული დატვირთვა:  2 საათი                                                                                                             
I  სემესტრი __ გაკვეთილი,   __შემაჯამებელი (სულ__გაკ.)                                                                
II სემესტრი __ გაკვეთილი,  __შემაჯამებელი (სულ __ გაკ)

წელიწადში სულ 6გაკვეთილი;  35 სასწავლო კვირა

N
Topic-თემა
Page-გვერდი
Vocabulary-ლექსიკა
Grammar-გრამატიკა
Teaching hours-დათმობილი საათები
Date-თარიღი
1
Unit 1     Identity Match
6-17
Appearance; Personality; Synonyms and partial synonyms.
Present simple and present continuous; State and action verbs.
5 h.
2
Unit 2     Epic journeys
18-29
Transport and travel; Accommodation; Phrasal verbs connected with travel.
Past cont, past simple, past perfect;  used to
5 h.
3
Gateway to exams(units 1-2)
Review and practice
30-31
1 h.
4
Unit 3     City life
32-43
Cities and houses; Adjectives describing a city.
Present perfect simple and Past simpe;   ever, never, for, since, yet, already, just;  Present perfect cont.
5 h.
5
Unit 4     Food fot thought
44-55
Food. Describing food.
Will, be going to; Present Simple, Present Cont for Future;  Future Cont and Future Perfect.
5 h.
6
Gateway to exams(units 3-4)
Review and practice
56-57
1 h.
7
Unit 5    Learning for life
58-69
School and university subjects; Words connected with school and university.
Modal verbs of obligation, prohibition, advice and permision;  Firs and Second Conditional.
5 h.
8
Unit 6    Appliance of science
70-81
Everyday inventions; Operating technology; Prepositional phrases with adjectives.
The passive;  Have something done.
5 h.
9
Gateway to exams(units 5-6)
Review and practice
82-83
1 h.
10
Unit 7    Game on!
84-95
Sports. Sports venues and equipment; Phrasal verbs connected with sport.
Defining relative clauses; Non-defining relative clauses
5 h.
11
Unit 8    Art attack
96-107
Atr, theatre, music; Artists
Reported speech – statements, questions, commands.
5 h.
12
Gateway to exams(units 7-8)
Review and practice
108-109
1 h.
13
Unit 9    History’s mysteries
110-121
Nations. State and politics
Modal verbs of speculation and deduction – present and past;   Third conditional;   Narrative tenses.
5 h.
14
Unit 10   Shop until you drop
122-133
Shops. Shopping; Collocations with money.
Indeterminate pronouns: some-, any-, no-, every-.     So andSuch  I wish and   If only.
5 h.
15
Gateway to exams(units 9-10)
Review and practice
134-135
1 h.
16
Progress test 1
1 h.
17
Progress test 2
1 h.
18
Progress test 3
1 h.
19
Progress test 4
1 h.
20
Final test 5
1 h.




No comments:

Post a Comment